Jak zwiększyć stopę zwrotu z działań UR w zakresie napędów elektrycznych?

Artykuł promocyjny

MTTF, MTBF, MTTR czy inne to KPI spędzające sen z powiek wielu osobom odpowiedzialnym za utrzymanie ruchu. Nic dziwnego, wszak awarie są zawsze niepożądane, a koszty nieplanowanych przestojów wyższe od tych planowanych. Dlatego też minimalizacja czasów usterek jest podstawowym zadaniem działu utrzymania ruchu. Menedżerowie poddani są silnej presji na wzrost produktywności zakładów, bo wpływa ona na zwiększanie konkurencyjności.

 

REKLAMA

Proces optymalizacji wydajności i efektywności posiadanego majątku produkcyjnego, zderza się czasem z barierą ograniczonych środków na utrzymanie ruchu, ponieważ budżety zazwyczaj się nie zwiększają, a czasem nawet maleją. Koniecznością staje się więc krytyczne spojrzenie na dotychczasowy system i wdrożone procesy utrzymania ruchu.

 

Poprawa wskaźników UR

Na podstawie własnych doświadczeń firma STERNET sp. z o.o. przedstawia kilka sposobów na poprawę wskaźników UR n...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • sześć numerów magazynu „Służby Utrzymania Ruchu”,
  • dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
  • dostęp do czasopisma w wersji online,
  • dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ... i wiele więcej!

Przypisy