Kto z nas jest gotowy na technologię?

Sezon targowy i konferencyjny w tym roku powoli się kończy. Koniec roku to też zwiastun budżetowania – w wielu firmach budżety na kolejny rok są już ustalane lub zaraz zostaną przygotowane i zatwierdzone. Być może kolejny raz od poprzedniego budżetu po prostu odjęto kilka procent, a może zgodnie z budżetowaniem „bottom-up” wzięto pod uwagę zakres rzeczowy, zyskując kilka punktów w budżecie. Koniec roku sprzyja także refleksji zawodowej, ale i osobistej. Czas zastanowić się nad strategią swojego zespołu, działu, departamentu, firmy. A z drugiej strony czas na przemyślenie swojej kariery i planów na kolejne lata. 

 

REKLAMA

​​

ZAWODOWO

Co podsuwa rynek dla spraw zawodowych? Predykcja, monitorowanie, automatyzacja, robotyzacja, informatyzacja, digitalizacja… W strategii na lata kolejne prawdopodobnie królować będą wszystkie te pojęcia, z Przemysłem 4.0 na czele. Nadeszła zupełnie nowa koniunktura. Każda firma świadcząca usługi dla przemysłu lub dostarczająca produkty chce, by jej rozwiązania niosły hasło „smart”, by wszystko było mądrzejsze, inteligentniejsze i żeby rynek, kupując to, związał się z kreowanym przez tę konkretną firmę trendem. Zadziwia inwencja, ale i mnogość standardów, opcji, wariantów. Często niestety nie są one ze sobą w żaden sposób powiązane i wybierając kierunek lansowany...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • sześć numerów magazynu „Służby Utrzymania Ruchu”,
  • dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
  • dostęp do czasopisma w wersji online,
  • dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ... i wiele więcej!

Przypisy