Każdy, kto miał okazję wymieniać uszczelkę pod głowicą silnika spalinowego wie, że gładka i płaska powierzchnia zarówno głowicy cylindrów, jak i bloku jest niezbędna do prawidłowej pracy. Nikt nie rozumie tego tak dobrze, jak producenci samochodów, którzy dążą do uzyskania przewidywalnego, kontrolowanego wykończenia powierzchni przy wysokiej wydajności produkcji, a równocześnie maksymalnej trwałości frezów i najniższego kosztu frezowania w przeliczeniu na komponent.
Wielu operatorów obrabiarek mogłoby pomyśleć, »Co w tym trudnego? Aluminium to jeden z najłatwiejszych do obróbki materiałów.» O ile jest to oczywiście prawdą, jeśli...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- sześć numerów magazynu „Służby Utrzymania Ruchu”,
- dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
- dostęp do czasopisma w wersji online,
- dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ... i wiele więcej!