Więcej wartości dodanej dla klientów

Komentarze ekspertów
W związku z naszym ostatnim wzrostem jest jasne, że istnieje wielki potencjał w zakresie dystrybucji przemysłowej. Co więcej, opracowaliśmy nową usługę dystrybucyjną dla przemysłu samochodowego, a jednocześnie priorytetem pozostaje koncentracja na pewnych wybranych obszarach niszowych - rozmowa z Michaelem Preinerstorferem, dyrektorem zarządzającym EIBU NSK

Dlaczego zdecydował się Pan dołączyć do zespołu NSK?

REKLAMA

Ze względu na moją ostatnią funkcję, związaną głównie z dystrybucją, odczuwałem brak interakcji z wiodącymi klientami przemysłowymi. Szukając nowych wyzwań, wiedziałem, że w NSK znajdę ich mnóstwo. Oczywiście pozycja NSK w pierwszej trójce firm na globalnym rynku również była dużą zaletą, ponieważ stanowiło to możliwość korzystania z ogromnego potencjału wzrostu marki. Tak więc po zapoznaniu się z imponującą listą klientów NSK i spotkaniu się z wyjątkowo profesjonalnym zespołem, postanowiłem dołączyć do firmy w sierpniu 2014 r.

Jakie są Pańskie główne cele?

Kluczowe znaczenie ma fakt, że jesteśmy postrzegani przez rynek jako renomowany dostawca zapewniający najwyższą wartość produktów. Mówiąc krótko, nasi klienci dzięki wdrażaniu rozwiązań NSK powinni być w stanie sprzedawać więcej maszyn i urządzeń niż ich konkurencja. W rezultacie już zidentyfikowaliśmy nisze w Europie, do których kierujemy specyficzne technologie i gdzie zamierzamy być rynkowym liderem. Dobrym przyk...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • sześć numerów magazynu „Służby Utrzymania Ruchu”,
  • dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
  • dostęp do czasopisma w wersji online,
  • dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ... i wiele więcej!

Przypisy