Łożyska zostały wyprodukowane w specyfikacji dla taboru kolejowego H5, który będzie wykorzystywany na linii wysokich prędkości Hokkaido Shinkansen, budowanej pomiędzy Shin-Aomori a Sapporo - jej początkowy odcinek zostanie oddany do użytku w marcu 2016 r.
REKLAMA
Bezpieczeństwo i niezawodność są nadrzędnymi założeniami wszystkich projektów kolejowych, ale zwłaszcza dotyczy to pociągów ultra szybkich, gdzie typowe są prędkości rzędu 320 km/h. Biorąc to pod uwagę, tylko łożyska o najwyższych osiągach są odpowiednie do tego typu zastosowań.
Z tego powodu spółka Hokkaido Railway wybrała serię łożysk NSK skonstruowanych specjalnie...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- sześć numerów magazynu „Służby Utrzymania Ruchu”,
- dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
- dostęp do czasopisma w wersji online,
- dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ... i wiele więcej!