Podpierając się dla przykładu branżą tekstylną, nowa marka odzieżowa musi znaleźć dostawcę tkanin i dzianin, krawców lub szwalnię, a jeśli planuje sprzedawać konkretne wzory – także drukarnię. Korzysta więc z usług dostawców przedsiębiorstw prowadzących sprzedaż w modelu B2B – business to business, czyli firma firmie. Tutaj kanały sprzedaży, formy reklamy i rozliczeń, są zgoła odmienne od sektora B2C. Liczy się ilość zamawianych produktów lub surowca, czas realizacji zlecenia i podaż, a nie tylko popyt i potencjał sprzedażowy grupy docelowej.
Firmy produkcyjne – czyli te zajmujące się wytwarzaniem konkretnych produktów – często skupiają się właśnie na samym wytwarzaniu. Spotkać można się z opinią, że w niektórych branżach wystarczy kupić maszynę oraz niezbędne surowce i zacząć produkować – a popyt na wyroby jest na tyle duży, że klienci znajdą się sami. To zależy oczywiście od koniunktury rynkowej. Prawdopodobnie podobnych tendencji doświadczyli w ostatnich latach producenc...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- sześć numerów magazynu „Służby Utrzymania Ruchu”,
- dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
- dostęp do czasopisma w wersji online,
- dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ... i wiele więcej!