Najpierw działania, potem raporty
REKLAMA
–„Nie mamy czasu”, „jesteśmy za mali”, „nasza branża temu nie sprzyja” – to jedne z pierwszych reakcji firm z sektora MSP, pytanych o strategię CSR. – CSR to naturalny krok dla firmy, która osiągnęła dojrzałość rynkową, niezależnie od jej rozmiaru i branży – przekonują tymczasem przedstawiciele tych przedsiębiorstw, które zdecydowały się na świadomą działalność społeczną. Przykłady pokazują, że takie działania mogą doskonale wpisać się także w strategię MSP z branży technologicznej i wspierać m.in. rozwój myśli inżynierskiej czy przemysłu 4.0.
Wielkie koncerny od dawna dostrzegają znaczenie, jakie ma dla budowania wartości firmy aktywne uczestnictwo w życiu społecznym (CSR, ang. corp...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- sześć numerów magazynu „Służby Utrzymania Ruchu”,
- dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
- dostęp do czasopisma w wersji online,
- dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ... i wiele więcej!